me

and what about me


ریتالین یک تجربه گر است

دســت بهـ قَلـ ـم

ســــر بهـ هَــ ـوا

دنـیا را پـ ـس زده ام یـک جـا

با افکـاری روان

در جهـ ـانی از کـاغذ

در پِـ ـی یافتهـ های تُ

و این بـار

با منطـ ـق مَـ ـن ..

شنبه ۲۰ آبان ۹۶ , ۱۹:۰۷ 😂😘زهـــღـــرا 😊😍
عالی بود😉
ممنون عزیزم
قشنگ بود!!

وب جدید مبارک!!!
ممنونم ^_____^
مثل همیشه عالی... :)
متشکر :)
منو تنها گذاشتی 😢

ولی من پیدات کردم 😍
غش غش
وایییی😂😂😄

عزیزم من دیروز اینو ساختم بی حالم سرما خوردم
گفتم هی از وب قبلی ادرس شماها رو بردارم
بگم اینجام 

ببخشیدددد 😘🌷
اشکال نداره می بخشمت ولی دیگه
 تکرار نشه😎😹😹😹

بوس 🎈💜
هستم اینجا 😊

قربونت 💜
قالب قشنگیه
پست زیبایی بود
لطف دارین :)
يكشنبه ۲۱ آبان ۹۶ , ۱۸:۳۲ محمدباقر قنبری نصرآبادی
پس اینجا بودین!

الکی... یعنی که عمری مخاطب شما بودم...
بهترین‌ها برای شما... راستی دست و سر و دنیا را دوست داشتم... شاید منم یه تابی با این مطلب شما زدم... قلمتون نخشکه‌ فقط!
بله :)
اصلا شما و وبلاگتون رو نمیشناسم !
لطف دارین .. مهم مفهوم مبهم نوشته هامه .. عه ؟ پس اسم منو فراموش نکنین :)
قلم خشک نمیشه ؛ فقط ساکت میشه
عه سلام 
وب جدیدت مبارک باشه خیلی خوب بید ^_^ 
سـلام :)
خیلی ممنون  
وب جدیدت مبارک باشه بانو :)
ممنون گلی ^_______^
چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶ , ۱۱:۳۲ مهدی کاشانی زاده
سلام خوشحال میشم وبلاگمو بازدید کنید و دنبالش کنید.
معرفی رمان خارجی و دلنوشته های شخصی...
سلام :) بله خواهش میکنم 
عالی لایک
وب جدید مبارک
ممنون سامی :)
 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

شنبه ۱۶ دی ۹۶ , ۱۷:۳۷ علی ابن الرضا

وب جالبی بود اوناییش رو که خوندم البته

در ضمن

من به تو فکر می کنم

محال و ممکن دیگر چه صیغه ایست؟

لطف دارین :) جالبی از خودتونه 

بهتره بهم فکر نکنین خب ! 
صیغه هم ندارن ؛ مگ همه چیز باید صیغه شه ؟! :||

من که به شما فکر نمیکنم به تو فکر میکنم


دارن ممکن که اسم فاعله ....محال هم نمیدونم اما بالاخره یه صیغه ای داره دیگه نداره؟

خط اول چیه ؟! :| 
ب هر تویی ک محاله فکر نکنین خب -.-
محال بودن یا نبودن مساله این است؟
و این داستان ادامه دارد:| 

نه ندارد قسمت آخرش بود :| 
بدرود :| 
تا سریال جدید ! 
بدرود تا درودی دیگر
بی درود هم خوبی :/ 
نمیخاد 

تو هم خوبی

باش بی درود بدرود

شنبه ۲۳ دی ۹۶ , ۱۸:۱۰ گرافیست ارشد
ممنون :)
حالا ریتالین چی هست ؟! :)
ممنون از چی ؟!

ریتالین اسم تجاری ماده ای هست ک مغز ترشح میکنه 
و خیلی ارزشمنده :| 
ی جورایی هوشمندی و کارایی مغز هنگام فعالیت های مهم مث
یادگیری وابسته ب اون ماده هست .. 
وقتی زیاد شه یادگیری چند برابر میشه
شنبه ۲۳ دی ۹۶ , ۱۸:۵۴ گرافیست ارشد
آهان ! تجاریه !؟ یعنی میشه خریدش ؟؟
http://GraphicMaster.blog.ir
راستی این هم وبلاگ ماست ، دوست داشتید ما رو هم دنبال کنید :) سپاس .
اره :) میشه خرید ولی !!
چون داروی خاصی هست همینطوری نمیدن :/
میگن واسه افسردگی هم تجویز میشه ولی واسه مـ ن ک نشده
و ندیدم هم ! چون داروی های افسردگی خوب مث زولوفت هست و ریتالین خیلی مهمه
تجویز نمیشه 
واسه بچه های بیش فعال هم میدن!
:/ راستی نمیدونم چرا ب مـ ن دادن .. هوممم اخه حافظه و یادگیریم بخاطر افسردگی
خراب شده بود :/ دادن 
ولی صرفا واسه درس بود نه بهبود افسردگیم 

فقط با مُهر متخصص مغز و اعصاب یا اعصاب و روان میدن
اونم مثلا دکتر مینویسه ٦٠ تا ( تو ایران هم فقط ١٠ میلی گرمیش هست)
باید برین ی دکتر مشخص ک دارو خونه میگ تایید کنه 
بعدشم ک میارین دکتره مشخص شده ک هر ٦٠ تا رو تایید نمیکنه :\ 
مثلا ٤٠ تا تایید میکنه 
دارو خونه هم ( اینو بگم داروخونه ها همه ندارن فقط شبانه روزی های مهم دارن) 
داروخونه هم ٢٠ تا میده -.- میگ بقیش رو ی هفته دیگ بیا بگیر خخخ 
تازه تو سیستم هم ثبت میشه طبق دستور پزشکت مشخصه ک چندتا قرص خریدی 
و تا چند روز باید بخوری

مـ ن ی بار تموم کردم زودتر دکترم باز نوشت رفتم کاراشو کردم
وقتی خاست دارو بده تو سیستم چک کرد گفت نمیشه :|
طبق سیستم باید تا دو روز دیگ داشته باشی چراااا زودتر خوردی هااا -.- 
دیگ گفتم ک بدونی بیخیال :))) 
بهت نمیدن مگ اینکه قاچاقی گیر بیاری :))) 

اونم باشه دنبال میکنم
شنبه ۲۳ دی ۹۶ , ۱۹:۵۰ گرافیست ارشد
آهان !
سپاس از توضیحات کاملتون ممنون ...
:)
...ریتالیـــ....ن...
وسوسه شدم بخرمش:)
ری ت ا ل ی ن..
(اکو ی صدا و نگاهی ممتد سو به افق...)
فروشی نیست :)
نمیتونی راحت بگیری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Ritalin 10mg Powered by Bayan